3 mar 2012

z okazji 20. lubicza ;)

Jest już Was 20!

Dla mnie to spore osiągnięcie :P Jestem tutaj od ponad roku - od 8 stycznia 20011 i aż sama się dziwię, że jest już tyle osób obserwujących moje rękodzielnicze poczynania. Tym bardziej, że ja rzadko komentuję Wasze poczynania. Nie dlatego, że Was nie odwiedzam. Wynika to z mojej długiej historii blogowania. Kiedyś prowadziłam blog osobisty i wtedy właśnie toczyły się długie rozmowy w komentarzach pod postami. Ale teraz zwyczajnie nie mam czasu na zostawianie komentarza. Ponieważ sama wiem jak mnie przeszkadza wpisanie przez kilkanaście osób tego samego stwierdzenia ubranego w różne słowa. Wolę komentarze otrzymywać raz na jakiś czas. Byle by były szczere. Dlatego sama tak robię. Mam nadzieję, że mi wybaczycie ;) Ale zapewniam wszystkich, że odwiedzam i na bieżąco śledzę Wasze prace.

Z powodu okrągłej liczby lubiczów ogłaszam konkurs!

Wystarczy podpisać się pod tym postem a spośród chętnych rozlosuję wielkanocny prezent - wyplatane jajko. Jako, że sezon nastał wybitnie świąteczny :D

Akcja trwa do 17 marca br. abym zdążyła wysłać prezent do świąt.

18 maca nastąpi losowanie i ogłoszenie wyników.

Zapraszam do zabawy ;)

ps. Akcja dotyczy wszystkich, którzy są zapisani jako obserwatorzy bloga - nawet powyżej 20.



Przypominam o warsztatach w WOAK'u i w SztókaTerii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...