26 wrz 2011

w stylu vintage

Tym razem nie plecionka tylko wyklejanka rurkowa :)

Miałam pudełko po kosmetykach papierowe i nie mogłam się powstrzymać aby coś z nim zrobić. Długo się zastanawiałam. I w końcu podpatrzyłam i się zainspirowałam.

Przekopałam cały dom w poszukiwaniu starych pocztówek z reprodukcjami obrazów w tematyce dziecka. Kiedyś wiele osób takie zbierało. I znalazłam! :D Szczególnie jedna pocztówka przykuła moją uwagę. Obraz Danuty 'Danii' Muszyńskiej-Zamorskiej "Dziewczynka z arbuzem". Jest cudny!

Pudełko pomalowałam samym pigmentem w kolorze wrzosu oraz przykleiłam białą koronkę.

pudełko vintage
 Jego wymiary: długość - 22cm, szerokość - 19cm, wysokość 7cm

Wśród pocztówek mam jeszcze takie autorstwa Mariana Adamczyka. Pewnie również je wykorzystam ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...