29 sty 2011

pierwsza próba...

... decoupage. Nie wiem czy mi się udało. Nie mnie to oceniać. Jak na pierwszy raz uważam, że nieźle. Dodatkowo przy braku odpowiedniego asortymentu - np. specjalnego kleju do serwetek. Wiem, że jest lepszy od wikolu. Ale póki co chciałam wykorzystać to co mam. Do bardziej zaawansowanych wytworów tą techniką muszę stopniowo zaopatrzyć się w odpowiednie produkty. Ponieważ to co posiadam sprawdza się jedynie do decoupage'u na koszykach - a one są mniej wymagające niż powierzchnia płaska.

Bawiłam się w decu na drewnianych prawidłach, które mamy od zawsze. Mało efektowne drewniane klocki teraz ładnie się prezentują na mojej ścianie wśród masy ramek ze zdjęciami. Bardziej zadowolona jestem z efektu z wykorzystaniem maków niż motyla. Oba na lekko zielonkawym tle.

prawidła: z motylem i makami
 Rozmiar prawideł:   motyl - 4 1/2,   maki - 5 1/2

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...